sobota, 12 października 2013

Statystyki


Niemcy
41
Stany Zjednoczone
36
Polska
28
Holandia
2
Wielka Brytania
1
Włochy
1
Serbia
1

         Jestem wdzięczna tym wszystkim, którzy czytali czytają tego bloga. Wiem nie ma się czym cieszyć w końcu dla nie których to tylko 110 wejść, ale uwierzcie mi, że dla mnie to jest coś. Jeszcze raz chce podziękować wszystkim którzy czytają tego bloga, szkoda, że nie pojawiają się żadne komentarze, ale jak widzicie ja się nie podaje i nie szantażuje, że przestane pisać jeśli nie pojawi się, żaden komentarz. Mi to sprawia wielką frajdę jeszcze większa sprawia mi to gdy widzę tyle wejść. DZIĘKUJE:* 

Może jeszcze dziś pojawi się rozdział 6 :P








3 komentarze:

Anonimowy pisze...

super, dobra robota! :-) Juz czekam na dalsza czesc...

Anonimowy pisze...

Hey, this is awsome :-) Jestem z England ale umiem troche po polsku. Fajna historia. I like ;-)

Anonimowy pisze...

nonono super