piątek, 14 lutego 2014

Walentynki!

  Okey, dziś 14 luty zakochani i te sprawy, ale dzisiaj zacznę od osób bez swojej drugiej połówki. Ja osobiście należę do tej grupy:P Ale w ten dzień nie siedzę sobie z pudełkom lodów i ni oglądam filmów romantycznych. Bo ja wierzę, że pewnego dnia pojawi się mój biały książę na białym koniu;)Tak wiec wszyscy, którzy czytają tego bloga i są samotni. Nie martwcie się, bo na pewno spotkacie tego jedynego, może dzisiaj(wszystko jest możliwe). A może jutro, albo za miesiąc. Ale każdy pozna kogoś w odpowiednim czasie. Może ta miłość będzie już do końca życia? Nie wiedzie tego. Ale jeżeli na waszej drodze stanie taki ktoś to życzę wam, aby był takim chłopakiem jakiego chcecie mieć:) A to piosenka dla was: David Guetta

     Teraz Ci, którzy się okaleczają, albo myślą o samobójstwie. Przyznam się nie wiem jak to jest. Nigdy nie byłam w takiej sytuacji. Nie oceniam was. Ale często zastanawiam się dlaczego? I chciałabym, abyście wiedzieli, że jesteście kochani, choć może wam się wydawać inaczej to dla was:)
one direction



Zakochani! Co mam wam powiedzieć żyjcie długo i szczęśliwie<3
 Kobranocka

1 komentarz:

Miriam pisze...

Tobie tez udanych walentynek i znalezienia tej drugiej polowki xD sorki, ze tak pozno ale mialam impreze i dopiero mialam czas aby wejsc na kompa takze <3